Döbbenet: így dolgoznak a multik

Celluxszal szervizelni egy drága széket? Kihagyni a csapágyat? Pozitív példákat szeretünk hozni a minőségi ülés világából, szándékosan kerüljük a negatívakat. De néhány gányolás mellett mi sem tudunk elmenni szó nélkül...

Döbbenet: így dolgoznak a multik

Nem, nem fogunk neveket mondani. Sem a nagyáruházét, aki ezt művelte, sem pedig a vásárlóét. Nem célunk senkiből céltáblát csinálni, csupán szeretnénk rávilágítani arra, hogy 

milyen, amikor szakértőknél vásárolsz, és milyen, amikor egy multinál.

Az eset lényege a következő: János 1,5 évvel ezelőtt vett egy irodai forgószéket egy igen jó nevű, nagy, több áruházzal is rendelkező bútoros láncnál. A szék látszólag nem is volt olcsó, 50.000 forint körüli bruttó áron jutott hozzá.

Miután használta pár napig, nyikorgást tapasztalt, ami roppant idegesítő volt, ezért visszavitte a széket, hogy cseréljék ki. Cserére nem voltak hajlandóak, javítást ajánlottak, ami fura volt Jánosnak, mert nyilvánvaló, hogy egy dobozos termékről volt szó, aminek javítására egy multi nincsen felkészülve (nem is foglalkoznak vele).

Pár nap múlva visszakapta a "javított" széket, ami kb. 1,5 évig működött is. Ekkor tönkrement a gázliftje, vagyis nem tartotta a magasságát. Ez nem probléma, percek alatt tudjuk cserélni a gázliftet. A meglepetés pont a szakszervizünkben történő javítás közben ért minket: a nagyáruház anno 

celluxszal "szervizelte" le a széket, így szüntették meg annak nyikorgását.

 

 

A celluxos javítás egészen addig nem volt látható, amíg székdoktor kollegánk szakszerűen ki nem szedte a "felturbózott" gázliftet a csillagtalpból.

A tulajdonos is megdöbbent azon, hogy anno egy aránylag drága széket számára így "garanciáztak le".

Természetesen tudjuk, hogy egy nagyobb áruháznál születhetnek "házon belüli" megoldások is (vagyis olyanok, amikről nem a vezetőség dönt, csak az éppen illetékes kollega "oldja meg" a szituációt - úgy, ahogy tudja).

 

 

Viszont mi úgy gondoljuk, hogy ma már ez megengedhetetlen, és neked sokkal jobb szolgáltatás jár.

A második meglepetés a boncoláskor ért minket (mindig szétszedjük a hibás alkatrészeket, hogy leleplezzük a spórolási praktikákat).

A gázliftből egészen egyszerűen kihagyták a csapágyat:

 

 

A csapágy az az alkatrész a légrugóban, ami miatt a széked könnyen és simán forog. Hogy hogyan kellene kinéznie belülről egy gázliftnek, arról ide kattintva olvashatsz (és láthatod is a csapágyat).

Nos, ebből a "multis liftből" simán kihagyták.

Helyette fém a fémen forgott, amitől mondanunk sem kell: nem valami tartós kivitel. Tönkre is ment.

Mi meg lefotózunk minden ilyet, és megmutatjuk neked.

 

 

Legközelebb ha arra gondolsz, hogy a nagyáruházakban kapható termékek biztosan a végletekig tesztelt, kiváló minőségű modellek, és megvásárolnál egy ilyet, előtte nézz be egy valódi szaküzletbe, ahol nem csak árulják, de értik, javítják és szeretik is a minőségi székeket.

 

Az ajtónk mindig nyitva áll előtted, hiszen te is minőségi székekre vágysz.

Nézz be hozzánk egy beszélgetésre és kávéra, hétköznapokon 10 és 18 óra között a 1131 Béke utca 105-be.


2017.01.18   Horváth Krisztián
Kosárba helyezés
Próbaszék igénylés
Ezt a széket ingyenesen, kötelezettségek nélkül kipróbálhatod saját otthonodban vagy irodádban, több napig is. További részletekért helyezd próbaszék-listádra: